dimecres, 18 de juny del 2014

ENTRADA 2


Un teatre a classe
           
En aquesta sessió Martí ens va plantejar una activitat força interesant. Havíem de fer un “Roll Playing”. La classe es va dividir en tres grups on, entre tots els membres del grup, havíem de pensar i crear una situació en un aula que ens agradés molt o gens. Una situació que podríem viure tant en el paper de professor com en el paper d’alumne.

Van sorgir tres histories diferents. La primera va tractar una situació d’exàmens, la segona una situació de bullying i la ultima una situació que mostrava l’existència de l’aula d’acollida. Van ser temes escollits per nosaltres mateixos i en cap moment sens va donar una pauta a seguir. Les nostres inquietuds es van centrar en allò que més ens amoïna de cara al futur, a la resolució de conflictes.
Perquè si podíem escollir entre una situació que ens agradés molt o gens, ens vam centrar en la majoria en aspectes que ens amoïnaven? Potser per la por de no saber portar una solució a una situació conflictiva? Estic del tot segur que en acabar el grau, sortirem prepares per resoldre qualsevol situació.
Un cop fets els diferents simulacres, vam passar a un posterior anàlisis de les situacions i, finalment, vam portar a debat allò que havíem vist.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada